Finallyyy onsdag

Riktigt fin dag vaknade av att solen sken mig mitt i ansiktet fakstiskt skönt att vakna upp så.. tänkte ligga kvar i sängen hela dagen och bara slappa men efter att ha öppnat balkongdörren så blev det ändrade planer . Mötte upp panda panda i morgonkläder för att röka månadens första cigg .. har inte rökat på super länge sedan blev vi sittande ute på baksidan o solade . .. magen kurrade efter en stund så vi beslöt oss för att prova kamarcafet riktigt gott men de tog aldesles förlång tid .. men men .
Efter det cyklade v vidare mot söder där pandas lägenhet blev super ren och jag solade på tigers balkong innan vi mötte uppe ibbes bror för att sticka mot tivoliparken . bestämt soltrappan som byggts för alla solstekares behag..

Nu ikväll väntar utgång på banken kanske o nu förfest på norr.. skall hoppa in i dushen men först måste jag ringa sötnosen...:)

Bilder utlovas efter kvällens utgång. puss jossan


Hm den sär petra hm finns ju tydligen inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0