Kiss fm

saknar sjukt mkt att sända om dagarna nu på kiss fm ... blev ju som en vana men sommarlov kan var bra på ett sett men det blir de inte ändå tycker jag jobbar dygnet runt ändå... Skulle igentligen begett oss till malmö idag men rebeca o jag fick inte tag på ngn bil och jag skall dessutom jobba kl halv 5 idag... lite smått trött men men dte kommer säkert funka .

Har 200 pers idag antagligen ngn från att servera undra vilka som mer skall jobba ikväll.. blir v'l säkert ngn servitris från julborden men jag stod ju mest i baren 2008 så jag har inte direkt koll på sreveringspersonalen bara mina barkollegor..
Sjukt sugen på att sticka o hälsa på Anders o Linda i Götet.. ska höra mig för om jobb på hotellet där uppe med.

Gårdagen bestod av att sitta på ett jäkla möte på AMS dom eju fan dumma i huvudet har precis börjat få ersättning från alfa kassan i nu ska man skrivas ut o få från försäkringskassan o vara me i ngt jävla jobbsökar prorgram haha ett skämt o vi som har timanst o likanade åhhh det blir ju fel kan inte alla inse att det blir tokigt. Dags att ändra reglerna. Blr ju att folk inte kommer ta tim o deltids jobb för man förlorar ju pengar hallåååå vakna.

Känner det drar lite i ögonen inte läge när man har ett långt jobbpass men men får väl dricka lite kaffe för omväxlingens skull jag som hatar kaffe men måste nog det.

Idag har rebeca o jag shoppas loss på stan hm gick fett me pengar men måste man så måste man....


puss pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0