Oj tiden rinner som i ett timglas

Har fått rätt mkt pekfingrar om att jag har slutat blogga och dessutom satt lösenord men men så kan det vara inget jag direkt tar åt mig. Kände väl att jag blev lite trött har jobbat otroligt mkt nu i några veckor och det tär på kroppen. Har dessutom satt igång att hårdträna kroppen dock lite försent kanske men det är som sagt inte andra som skall trivas med min kropp. Det är bara jag själv.

Har inte bara motionerat utan jag har jobbat och hunnit rida lite också och den som vågar säga ngt annat om att jag älskar och är oerhört tacksam över dom ställena jag jobbar på kan ju säga det rakt till mig istället för att skvallra om annat. Som alla vet har man bra och dåliga dagar när man är trött på minsta lilla småsak men det betyder absolut !!! Inte att man hatar sitt jobb och pratar skit.. vi är människor alli hoppa o vi behöver prata av oss ibland.

Lovar att jag skall uppdatera bloggen minst 1 gång i veckan nu och komma med bilder också :) Dock kommer lösenordet vara kvar och den som vill ha de får maila mig...
[email protected] med erat namn :)


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0