sjukt fint

Sitter med benen utanför springorna på min framsa balkong o ryggen lutade mot sängen.. magen kurar man har fått lite sömn men vad fansiken gör det när man har ått en så underbar start på dagen och förhoppningsvis lika bra avslut inatt när mna kommer hem från jobbet..
Kanske lönar det sig att vara bitch o ge upp hm kanske får ändra taktik..mm Var hemma sent inatt från en av de bästa jobbkvällarna på länge.. vi arbetade riktigt som ett team igår o hadr sjukt bra sammanhållning o maten var gudomlig:)
iallafaöll trött som en jag vet inte vad så lyckades en kollgea få mig att ge upp den säng som precis blivit uppvärmd .. för en taxirundtur o kaffe.. hm kan ssäga mig att jag ångrade mig när telefonen började ringa kl 08 imorse.. o sen bara fortsatte..

Iallafall somnade jag o när kl var typ 9 så väckte ett gulligt sms mig att vi skulle på promenad... i hoppade jag i första bästa kläderna o på med lite smink o solbrillor.. var tvungen att dölja lite blåa ränder eller ringar runt ögonen.. trött som jag var trodde jag en  runda till parken för att sola lite men ack ack nej
In i bilen o vidare mot hammarsjön för en mysig hand i hand promenad så på morgonen o i det underbara vädret... mysig säger jag bara tänk om alla dsgar varit så.. o tänk vad ja missat om jag stannar kvar stängt av mobilen hm... jajja jossan man vet aldrig vad dagen bjuder på.

Känner att jag borde igentligen ligga o sova inför jobbet men solen värmer otroligt jag håller tummarna för hanna som rider andra klassen nu på eftermiddagen o jag har fjärilar i magen ju :) Känner detta kommer bli bra...hm en kille vissla nyss .. tönt låt mig sitta här o sola o sluta glo...

Får snart slita mig härifrån har en massa tvätt att plocka upp från tvättstugan o sen laga lite mat.. sjukt sugen på att hänga med till malmööööö o festa ikväll men måste jobba o ikväll ska det bli extra kul hihi :)

Har hunnit med mkt idag promenad shopping nya barskor o proemnadskor skall dock aldrig sätta min fot på stadium igen väldens sämsta service o personal det e en sak som är säker! Men det e ju vad jag tycker...


time to gooo xoxo jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0