Sunny sun

Åh what A Night to remember.... blev inte så mkt sömn under förra natten o jag kunde inte sova under dagen heller för det var så underbart väder.. ni som läst bloggen såg stavfelen men jag får skylla på att jag bloggade i motljus hihi. Riktigt skönt att jag jobbade kväll/ natt igår för grannarna hade fest o släckte grillen så det rök in en massa i min nystädade lägenhet jäklans..
Iallafall blev upphämtad av sofia igår innan jobbet skönt att ha sällskap till jobbet .. har på senaste tiden börjat känna mig lite olustig när man går hem och till jobbet kvällstid likadant när vi är ute och går sent om kvällarna.. kanske bara en känsla men det händer fakstiskt en del i denna stade som kanske inte är så stor igentligen.

Blev placerad i coctalbaren igår riktigt fin om jag säger det själv men fick ganska snart byta till en där dte var mera fart hihi o ni som känner mig jossan arbetar bäst när det är full rulle o kaos :) pojken vcar ute igår men känns lite olustigt i kroppen att han e på samma ställe där man jobbar o det visade sig ocså stämma men allting utrett o lite kuddkrig eller kel gjorde saken bättre..

Känner bara vilket spår är vi inne på?

Somnade sent inatt efter vi varit o hämtat pojken hemma o hittat en taxi til sofia.. tack per är skyldig dig en stor kram nu.. alltid lika punktlig och snäll ... efter en snabb motionstur typ powerwalk o kroppen e helt slut o en massa skratt åt en onykter stoffe som cyklade landade vi äntligen hemma hos mig där en välförtjänt natta macka mys o en dusch avslutade eller rättare sagt påbörjade söndags morgonen .. blev lite svårt att sova när man e pigg o det e ljust ute.. men somnade så småningom trots en massa snarkningar.. hm

Blev snabb middag med grannen idag innan jag placerade kroppen på gräsmattan för att inhämta solens värme har hunnit med 2 pass idag också o ikväll runt 8 blir det joggingtur med rebba:) ska bli skönt bara 2 dagars vilo paus men ist har man serverat o sprungit på jobbet.
Finns det ngt bättre jobb än de jag har .. svaret NEJ jag har det bästa :)

Ska duscha av peelingen i ansiktet o kroppen nu innan en iskall vattenflaska frukt o såklart gossip girl - Nick/tup väntar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0