Varmt

Gick till jobbet ganska tidigt idag om man tänker på hur sent jag jobbade till igår.. visst det var ingen direkt stress men det e så många rundor mellan borden att stå i baren hämtamat duka av o allt annat som tillhör under en servering med 200 pers från swedbank.. hm jag säger sparbanken än.
Märkte igår att jag saknade en lön... hm hoppas den trilla in snart ..

Iallafall svettades typ när jag gick till jobbet hade ändå bara leggings som jag köpte igår ska ladda upp bilder sen en klänning i tunn bomull o min tunna vindjacka.. kan säga att jag kände för att proemnixa till jobbet i bara bikini men men hihi skall möta upp rille o fredrik för att lägga oss o sola i parken en runda... fick höra att jag var VÄLDIGT brun igår på jobbet hihi kan ju erkänna att jag solat 1 tim om dagen nästan i solen när jag inte jobbat o solen tittat fram.

Gårdagen kan ju sammanfattas med mkt god mat har lite med mig hem bra personal och väldigt trevliga gäster.. lokalen var så himla mysig och fin igår att man bara ville skrika!!!!!¨
O till mitt stora förtret gick det bara gin o tonic o bira ist för allt annat hade man vetat det hade jag bara plockat fram det men men man vet ju aldrig..

Blir inget festande imorgon dels för en sak o sen ska jag ju jobba :) Blir grilltime med släkten o sen ner till jobbet. Blir kanske taxi på kvällen me.


puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0