Besviken

Det har kanske blivit ett missförstånd men jag är jätte besviken ändå. Om jag ber dig tala sanning, jag vet att det gör ont när man väl får det man misstänker att man får bevis på det men ber jag dig att inte säga det just då varför fortsätta . Finns ju andra tillfällen som lämpar sig bättre att kanske lätta på hjärtat.
Visst jag ber dig/ er vara ärliga o uppriktiga tala sanning m,m.
Dessutom blir jag jävligt arg ledsen o väldigt beviken du är min vän mer än hans jag blev riktigt ledsen när du säger att du inte skulle berätta för du vill hålla dig på din kant o det inte angår dig. Visst man skall kanske inte lägga sig i andras privatliv men känns det bättre att veta om sanningen som hade hjälpt den andra parten.. det hade visst gjort jävligt ont mig mig men ändå lättare. Vet inte hur jag skall skriva det för det far tusen tankar tusen meningar o skit o mög men tror ni fattar att jag VIll du hade sagt ngt ist för att blunda o känna det inte är din sak men jag tycker det är din sak att berätta för du är en vän till mig. Jag uppskattar det!

Sen att du inte kan stå för vad du sagt är fel, men visst du påstår det inte är sant men jag tror faktiskt mer på honom denna gången men alla får tro vad dom vill. Det var inte jag som surade hela kvällen o sedan försvann o det var inte jag som inte förstod ett nej o inte jag som bad om en fet smäll. Du förtjänar ingen smäll för jag har inget mot dig du är underbar o ställer alltid upp o finns där men du gick över gränsen många gånger den kvällen enligt mig. O inblandade får tycka o tro vad dom vill o det är upp till mig vem jag tror på o jag har inte sagt ngt som inte är sant jag har bara sagt det han sa till mig o jag vet inte vad jag ska tro när man säger man inte ens diskuterat de sakerna underkvällen.
Kanske har jag tolkat o förstått fel eller ja vad fan som helst men jag tycker inte det är ngt att bråka om.
Tycker vi hade en jväligt trevlig kväll o det var synd att fler än 2 lämnade in handuken så tidigt var o en pga olika anledningar.

jag vet ni vill mitt bästa o att jag är inne på fel men kärleken är svår precis som livet o jag vet att jag har/hade bestämt mig men ibland vill hjärtat ett annat än vad hjärnan säger o just nu känns det som jag är förblindad o dte kvittar vad ni säger...o jag vet ni vill väl men jag har svårt att ta det till mig för man önskar det var annurlunda.. har svårt att förklara hur jag känner o tänker om jag överhuvudtaget gör det...


Känns som man är i en tunnel man inte kommer ut ur.. vill bara ta o försvinna långt bort där man slipper allt gammalt...jag vill bryta men gräver mig bara längre ner av allt .., jag tappar det o minsta lilla där man känner att det funkar glömmer jag det negativa o går tillbaka falska förhoppningar... du skiter i alla o vad andra tycker men jag är inte så .. vi är olika...

Hade en tuff dag på jobbet har inte sovit mkt inatt förrens imorse det blev sent på jobbet o man skulle upp tidigt o allt känns så jävla trist.. blev inte bätte av att brosan hade frösovit sig o jag fick ta det mesta själv idag... o imorgon blir det att fortsätta där man slutade ikväll..
Lyckades använda det nya stålsprejet till vasken som typ var gul o kan säga att jag fick nog en liten allgeri grej för jag blev helt röd om armarna.. smart jossan.. o när jag kom hem mådde jag illa som en gris o fick ont i huvudet o magen... vem vet det beror säkert på at jag ororar mig stressar o inte vet hur eller vad som sker härnäst...jag vet inte ens var jag har mig själv just nu allt går som i en trans o det e nästan samma sak o tjat varje dag.

Ska lägga mig under 3 täcken nu fryser o gud vet vad just nu.... vill bara sova i flera veckor nu o glömma allt .....


Förlåt.
                                                                     Windows Vista blå blomma

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0