Brandbilar

Tänke jag skulle ladda upp min abrandbils bilde fick tyvärr inbte med ngn snygging för dom hade bråttom... har vaknat för en stund sedan.. åt lite av bullarna jag bakade igår med morot o råg.. känner verkligen skillnad i magen o jag har bara ätit rågbröd i 1 vecka...

Inatt när jag jobbade kände jag att det faktiskt tog emot i kroppen o jag var inte mitt spralliga vanliga jossan när jag jobbar nattklubb.. men så kan det vara jobbar rätt mkt just nu o har en massa andra saker att tänka på... panda panda flyttar ju om ca 3 veckor...mkt jobb o saker som skall fixas o en person jag håller mkt av men som tyvärr sårar mig för ofta o jag håller på att tappa förståndet och inse att jag förtjänar bättre o sedan skall jag vittna på onsdag ang en misshan del o ngt annats skit som hände i januari.. konstigt min tjejpolare slipper som satt vid samma bord.. jajja så kan det vara .. är ganska nervös faktiskt..

Nej dags att dra på sig jobbkläder skall bege mig till jobbet och göra lite nytta istället för att ligga o slappa på soffan.. Inte riktigt fint väder så man kunde dragit till havet..
Hjärtat är ju på kontoret o redovisar nattens körningar.. slappt o vara ledig idag men jag är ledig imorgon förhoppningsvis :) Får jobba undan ordentligt idag istället :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Man ska ju aldrig svälta för att gå ner i vikt, kroppen tar så mycket stryk då. Det är ju bättre att äta normalt och träna! Förstår mig inte på dom människor som svälter sig själva, fattar dom inte att det är livsfarligt!

2009-08-23 @ 18:53:23
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0