Kocka fan rättegång o vinkväll

Uppe med tuppen eller ja uppe hela natten inte mkt till sömn...musiken spelas nu på högasta volym för att jag skall vakna.. är nämligen bjuden på vin kväll hemma hos ida. Kommer nog bli en toppenkväll fast man e ganska mörr i kroppen.
har ju varit på min första rättegång idag berättar mer utförligt ikväll eller imorgon men jag kan säga att jag skall aldrig ställa upp som vittne det var hemskt att sitta i salen värre än att sitta på sjukhuset o vänta på provsvar eller vid ngn som är sjuk..
 Kom nästan precis hem fårn jobbet o jag missar taxifesten ikväll.. allas respektive var medbjudan.. jaja vinkvällen blir bättre :)
Blir dock lagom med vin skall jobba ett 15 timmars pass imorgon både i köket o serveringen o sedan e det samma visa på fredag o lördag.. tufft..



Kommer bilder .. hörs sen pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0