krossad mot vindrutan

Har inte haft så här ont på flera månader och måtte jag inte bli sängliggandes för hela denna veckan är full av jobb , 1 rättegång och en massa annat skoj. Hjärtat är och hämtar ut mina tabletter så förhoppningsvis är man snart inne i ruliansen om ngn timme....

Har haft en massa hemska drömma hela natten.. började med att mamma min lille bror och jag var påväg in till kristianstad från åhus och vi hade precis kört över viadukten och typ där man kan svänga av mot dom gamla växthusen sitter en tjej i turkosblå tröja, hon sitter me dknäna under sig precis som hon ber eller kurar ihop sig för att sm

ällen skall träffa henne som bäst. I vilket fall som helst hinner mamma inte undvika kollitionen och hon flyger upp på rutan.  Minns i drömmen att vi kör utan att stanna ingen bryr sig att stanna som är bakom utan kör över den stackars flickan som ett djur som körs sönder av alla däcken och jag minns att jag tydliogen hade ett långt samtal med sos så riktigt verkligt att jag minns vad han i andra änden av luren sa..... dte är inte lönt att skicka en ambulans dte är bara en liten jänta o med den farten o smällen o att det kom upp delar på vindrutan är hon bara mos.
usch när jag avslutade drömmen vet jag att jag satte mig upp och grät tills älsklingen lugnade mig och frågade vad som hänt.

Hatar när man drömmer så verkliga drömmar...

Dags för frukost och morgon promenad om en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0