Lördag

Lagom bakis efter en riktigt trevlig kväll med trevligt sällskap poolbad o goa kräftor.. Säger bara att jag skulle kunna äta kräfor varje dag och hur mkt som helst också.. åt säkert 1 packet färska jumbokräfor själv o typ ett helt formfranskabröd också :P
Mätt o belåten blev man och vi hann inte smälta maten heller för det skulle göras bomben direkt efter maten...fick lite extra att hoppa med när man ätit så många kräftor :)

har varit ledig hela dagen och bara ägna mig åt att sitta o slappa läsa en bra bok o sitta o sola på balkongen.. men även mitt nya intresse... nämligen att baka. Har hunnit baka japalenobröd, rågmorotsbullar o tomatbröd med råg underbart gått o jag har redan märkt att jag o kroppen mår mkt bättre. Sover bättre magen är bättre o smalare och det är dessutom underbart avslappnade och rogivande typ lugnade att få skapa ngt och sedan kunna bjuda vännerna på frukost :)

Satt och åt mina underbara fetaostblandfärs pigorger när brandlarmet gick som vanligt ca 1 gång i veckan... brukar vara dom på ålderdoms hemmet som brukar ha besök utav brandnissar.. men ist så tittar jag ut o då har det larmet utanför mig som gått.. heheh lägger ut liter bilder snart hade en stegbil under balkongen nice...

Ska sova en liten stund innan man skall jobba på nattklubben hörs o ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0