orkar inte mer

Fick inga muntra besked från veterinären och ssk. Xante har fått jätte ont efter att vi röntgade o drog honom i ryggen när vi var på undersökning.
Så försvinner  inte smärtan så kommer jag låta honom somn ain. Vill verkligen inte medicinera en hund med smärtstillande som bara är 2 år.
Åhhh blir så in i helvetes ledsen jag älskar honom som min bebis och han har varit min bebis jag har fostrat honom o växt upp med honom.. Vill o tänker inte låta honom ha ont. Synd nu när vi ska / skulle på första tävlingen på lördag.. o Alla som vill låta honom betäcka deras tikar.. Riktigt syn dom en sådan fin och trogen vän...

Kan inget gå min väg någonsin?


Kommentarer
Postat av: Mandy

Stackars bebisen...

2009-09-01 @ 09:16:51
Postat av: Fredrik

Shit va jobbigt... Hoppas du har nån som står vid din sida nu när de händer så mycket i ditt liv. Kram

2009-09-01 @ 12:56:22
Postat av: jossan

Tyvärr fredrik det är dåligt med det...

2009-09-01 @ 12:58:25
URL: http://jossanbyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0