sjukt

kan ju berätta jag blev kidnappad i tisdes till malnö av den busigaste!!!!!





ja jag vet jag är jävligt dålig på att blogga men jag jobbar ju typ dygnet runt känns det som och sedan när man vl är ledig spenderar man tiden med nära o kära...
Stod häromdagen och funderade på hur förra året var... vad man jobbade med att man var sambo vilka ens vänner var och vilka man umgicks med och vem man delade sina hemligheter med. Vem man litade på. Och så jämförde jag det med hur detta året.. Sannigen är at det går inte att jämföra och jag kan absolut inte säga vilket  som r bäst i mitt liv..

Förra veckan så ringde klockan mellan 4 o 5 varje dag trodde jag skulle bli knäpp o det var såklart jag som fick stänga av mobilerna o väcka en sömnig kille upp o sätta sig i bilen och börja arbetsdagen... o jag vet att jag somnade om med ett leende på läppara..
2 andra saker som jag aldrig trott jag skulle erkänna att jag saknat från mitt förra samboförhållande är att komma in känna parfymdoften o sedan titta i vasken o se spår efter den blåa tandkrämen du spillt i din sömngång .. hahha att man kan sakna en sådan sak o bli glad över att det är tillbaka i ens vardag eller samtalet jag fick

* älskling var pajen god som stod i kylen
¨¨ å man kommer hem känner det luktar lite brännt..
* ringer du hjärtat varför luktar det lite brännt i lägenheten?
''''' eh jo jag satt o kollade kort på dig o glömde den i micron hahha
nog första gången på länge vi skrattat så mkt  varje gång efteråt när vi nämner paj...



Satt på balkongen o solade efter en rolig o arbetsam dag på jobbet... när plötsligt en splitter ny röd bmw kommer körandes skit snabbt o ställer sig på handikapp pakeringen..genast får jag såklart förutfattade meningar jävla idiot det finns fan andra som verkligen behöver dne platsen o så tar du den.. men det dröjer ett tag innan ngn öppnar dörren till bilen.. o inte kommer det ett par ben först ut utan en rullstol o 2 hjul.. killen som körde bilen var verkligen handikappad.. fler än jag som hade resonerat såhär? För enligt mig så parkerar det 10 ggr så många som inte får stå på just ddrn platsen än dom som verkligen behöver stå där. Tänk efter vart ni parkerar fast ni bara ska lämna en bok snabbt ni kan försvåra så oerhört mkt för andra.....


Just det p fest kräftskiva imorgon be there :)

Kommentarer
Postat av: Mandy

Alltså mina ögon på den bilden är helt sinnes!

2009-08-22 @ 17:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0