Tårar..

Det gör jväligt ont just nu
Känner bara hur tårarna letar sig nedför mina kinder
Sältan som sakta letar sig in mellan mina läppar
Det känns att du håller om mig och tröstar mig
Men dina ord
Dina händer
Inget kan få mina tårar att sluta falla just nu

Känns som inget blir som man tänkt sig .. Jag orkar inte länge det skall vara så jävla lätt för andra o för andra skall livet vara så förbannat tufft o man skall få kämpa o aldrig komma så långt som man vill.

Visst det kommer lösa sig men jag vågar inte ta steget.. fast jag vill jag önskar och du försöker övertyga mig men jag vågar inte släppa in dig och våga lita på dig...

Du har gjort det svårt

Sitter och kollar på dansk DR1 riktigt hemska krigsbilder minnen o filmer som visar, män utan kläder hemska stridsskador pga vägbomber och liknade. Visst jag tycker kriget behöver inte säga vilket jag syftar på men det har både för och nackdelar.. precis som själva livet.
Dom har det verkligen svårt.. mkt svårare än jag men livet är tufft och hårt på många olika sätt och alla hanterar vi det olika som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0