AKTA er för honom.

Men tydligen hade jag fel du är fan ta mig inte frisk i huvudet, du fattar inte hur du sårar andra kring dig o du vill alla ska tycka synd om dig och alltid ställa upp för dig. Jag har alltiod ställt upp för dig och hjälpt dig men du har bara behnadlat mig som skit.

Du har varit otrogen mot mig du har kallat mig hundratals saker du har ljuget inte gjort dte du lovat inte ett jävla skit har du gjort rätt. Jag insåg aldrig vad som hände första gången du slog mig men andra gången blev jag målös och slutade äslka dig jag visste inget kjag var tom helt bort...o hade inte min allra bästa vän sett det o din kollega så vet jag att det är ingen som trott på mig..

Du är ett svin anledningen till att jag hjälp dig sista tiden och funnits där för dig är att jag trodde det fanns ngt gott i dig o du behöver komma på andra ben ta nya tag o käpma .. du har ju trots allt barn men inte fan heller.

Du är det största svinet jag vet och känner. Men från och me igår kommer ditt namn aldrig mer ut ur mian läppar.

Ta du dian små lätt påverkade småttingar o ha det så jävligt du kommer förbli ensam så som du hålller på.

jag har varit ensam många gånger men inte fan är jag rädd för ensamheten den gör dig stark !

amanada jag borde lyssnat helt men det är aldrig för sent att ta sista steget o ibland är dte nog bra man inser det själv att de går inte vara snäll utan man måste tänka på sig själv. jag älskar dig så mkt gumman för du alltid finns där o får mig på rätt spår. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0