Förvirrad o trött

Är så trött att jag inte vet var jag skall ta vägen vill bara lägga mig ner och gråta... undra hur denna degane kommer sluta..
Skall bara dra på mig telia kläderna o äta upp mackan sedan väntar 5 timmars arbeta ska bli kul o sedan ta mig till tbaren för att fixa o dona inför tetatern o efter teatern slutat hem o sova 2 timmar innan det är dags att jobba nattklubben...

Ska bli trevligt att träffa felicia o kompani i kväll vi har ju nämligen victoria secret som kommer på sit andra julbesök o visar upp underbara underkläder.. åh vill ha :)

Nee får höras senare ska inom o köpa 2 power king så jag vaknar.... Hoppas sporyfi killen som demar på jobbet spelar grym musik så man inte tröttnar...


puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0