Full upp

Har varit ledig idag helt underbart .. märker redan skillnaden att vara ledig 2 dagar på raken för att kunna sova ut o komma ifatt i hemmet o umgås med vänner o min hund.

Blev sent igår hemma hos amanda vi bakade julgodis mums blev knäck såklart min favo på gotte bordet o amanda gjorde cornflakes med smält choklas mummaaaaaa helt undrebart gott var det. Käkade även smält choklad med mashmellows o kokos underbart.
Var nog inte himma förrens runt 1 halv 2 typ... sedan hade jag så ont i mina visdomständre att jag satte på en krisgfilm om män som stupdt i krig.. älskar ju sådana krigsfilmer...somnade med datorn på magen haha

Idag har jag o mamma varit på ekohallen.. jävla skit stället säger jag bara o dålig service var mkt bättre för.. mitt fel att deras ljuskoner enbart håller i 2 veckor .. nej det är de rakt inte.

Sedan passade vi på att beöka Xantes uppfödare.. o vi hade ganska mkt att prata o xante blev även julklippt o fick även klorna klippta så duktig han var... jag har gett upp vill verkligen inte bråka med honom när dte gäller klorna vi har en dispyt nu bara han ska lägga sig ned... hm men nu e dte löst.. har fått lite tips o råd också får se om dte blir bättre...

Ska kolla till tvätten innna jag ger mig ut på en lång skön promenad... kan ingen skicka över lite ny musik till mig blir knäpp av att bara lyssna på spotyfi vill kunna lägga över på min mp3 o min mobil ju... illa..

Ska hinna ladda upp bilderna ikväll på besöket hos uppfödaren blev inte många men alltid ngt ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0