Jippoie det söar idag med :)

Blir man förbannad eller vad?

har väl haft min sony ericsson c902i nu i ca 2-3 månader ... hm igår hade jag lagt den på bordet o den vägrar starta nu.. helt sjukt har alltid talat väl som SE men aldrig mer nu hwlt sinnes sjukt..

Så jag tänkte ta min gamla se w880i min trotjänare o då hade batteriet typ blivit helt buckligt ahhh jävla sony ericsson

Så jag fick ta min nokia n95 som jag planerade o sälja för jag trivs inte med den ahhh tur jag hade dne kvar o att den fungerar..

Så nu har jag bnetsällt ett nytt abtteri till 880i:n o när dte kommer säljer jag nokian o hoppas på att 880:n håller ett tag till.. har verkligen inte pengar att köpa ny mobilk just nu.....

 

Skit med...

nu drar jag till jobbet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0