Jobbdagen över

Har som tidigare berättat att idag skulle bli en dag med lite rea shopping med amanda o sedan jobb.. 2 1/2 timmes övertid..idag också

Kan säga det var duktigt mkt folk på jobbet idag o försäljingen gick väl an för min dle.. fortfarand elite si o sådär med att kunna allt trots allt bara jobbat exakt 1 månad och 1 vecka :)

Men man lär sig så länge man lever.. mamma mötte upp mig efter jobbet så vi middags åt lite kebab haha faktiskt sådär gott o sedan lite shopping på det. Duktigt trött och mätt nu...

Mamma skulle lämna morgonrocken jag köpt till mormor o jag hade frågat om man fick pengar tillbaka. Tror ni inte d ebara gav mamma ett presentkort åhh agr blev jag så jag gick dit o talade om va jag tyckte o vad konsumentköps lagen säger o fick pengar tillbaka

Stå på Er gott folk i all handling o shopping undre jul o annars också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0