Julafton

Kan knappt fatta det är julafton idag ... det ligger iallafall lite snö på marken o det är en massa slask som sakta försvinner från d ehögar d eblivit uppskottade i..

Var en grym tjejkväll igår med god dricka som satte sina spår var länge sedan jag var på party humör haha dock blev dte lite armbågar på dansgolvet men va fan fjortisar som stojar rundor får lära sig ahha

Snyggast eller ballast var nog emmy som hade en ljusslinga i lila/blått som lyste upp hela henne haha grymt fint

Efter att ha ätit ovanligt lite frukost ska jag snart åka med amanda o co till Åhus blir lite julfirande med la familila

 

Till ovanligheterna har jag röda naglar ahh not mee men nu inser jag har snyggt det är om man klär sig rätt till den färgen

Tack för en grym kväll igår..

Dagens uräskt via sms blev för full igår.. sjukt dåligt

** många kramar till Henke kämpa vidare o du hittar ngn som förtjänar dig när den tiden är inne du förtjänar ngn som uppskattar den vänlighet omtänksamhet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0