Juldagen :)

Kan inte fatta vad 2009 har gått snabbt .. hm undra vad som igentligen har hänt under detta året får nog sätta min ned o fundera på det..

Ikväll är det kuldagen och för oss nattklubbs männikor som jobbar i branschen så förstår ni säkert att det är en hektiskt kväll..

Vi har typ slutsålt alla biljetter till klubben ikväll. Förra året stod jag ute i frost o massa minusgrader o hade det undrebart i år skall jag sitta i entren :) Ska bli kul faktiskt bara gjort det 1 gång tidigare o dte var under stundentkvällen men då varavde jag med att vbara i den nya baren.. får klä mig varmt ikväll p så man inte fryser..

Varit en seg dag sovit länge o ska snart krypa ned 40 min innan det e dags att åka till jobbet.. har hunnit med lite idag dock kollat in amandas nya lägenhet som hon ska flytta in i.. luktade mkt målarfäg men den kommer bli så finnnnn :)

Julpuss på ER läsare :*)


Kommentarer
Postat av: johanna

tror de va typ 36,000. men de priset gällde bara året ut.

2009-12-26 @ 23:03:50
Postat av: jossan

hej johanna fattar ej vad du menar me 36 000 per år

2009-12-26 @ 23:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0