julklapps handel

'varit på staden idag och shoppat de sista julklapparna han dock inte med att inhandla mammas men den är utittad och tanken eller planen är att sticka iväg från jobbet under lunchen eller ngn rast och försöka köpa den då... hm dock är dne över min budget men mamma kan faktiskt vara värd den tycker jag.
Riktigt nöjd över mina inköp i år.. har gått förvånansvärt snabbt enkelt o smidigt tyvärr kom jag inte undan billigt men men så kan de vara ibland...


** hitta denna bilden från telenors pfest i tivoliparken brännboll o grillning :)


Imorgon ska vi tydligen ha spotify tröjor på jobbet.. dock verkar min schem tro jag har s haha noottt provade dom 2 som låg i min box o jag fick inte dom över brösten haha såg sjukt roligt ut,, men vi får väl se om ngn kan fixa fram ngn annan storlek till mig imorgon.. hoppas hoppas...

Vill inte till jobbet vill ta en lång skön dusch o sedan krypa ned o sova.. men icke sa nicke jag måste te jobbet en stund....blir nog bara ca 2 timmar alltid ngt ....

Fick en rolig överaskning som gjord eman kunde andas ut idag också.. låg ett schema för hela våren också :) im happy trivs väldigt bra på jobbet nu o börjar känna mig säker och duktig:)
saknar dock emma .....:(

har du glömt köpa present till ngn du gillar men inte vet vad kolla då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0