min reklam

hm reklam

Hörde nyss reklamen som jag skrivit till mitt gamla jobb fan dte e typ 2 år sedan jag slutade där så sluta använda er av mina reklam saker o de är 1 år sedan jag slutade jobba på radio stationen som sändre den ..

Förbannad!!!!

 

Vad ska ni hitta på har ni hunnit köpa alla julklappar till alla nära och kära? Hm tycker det är undrebart att jag e klar med allt ska även få åka med min BB till åhus på juulafton kan dte bli bättre  aahhh NEJ

Fick ngt cp ryck efter att ta stått i 15 minus o kollat på erik o calle från idol haha jag slängde i lite blobt i håret o dte blev inte lyckat... tror amanda får rycka ut ikväll hahah

Nu ska jag snart bege mig till jobbet får väl säkert jobba över idag också men men det kvittar goa pengar iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0