Nyårs jobb

Gårdagen bestod utav storshopping på systemet ud vad längesedan man var där inne och handlade blir ju dåligt med det när man knappt festar längre för att man jobbar varje helg ...

Den det får bli ändring under 2010 på detta.. fler än jag som har svårt att ändra till 2010 haha kanske bara virriga jag..

Tänke sammanfatta 2009 inatt när jag kommer hem från jobbet eller får det bli imorgon.. beror som sagt på hur trött jag är.. skall nämlingen ha en privat middag/nyårsfest på jobbet o jag har fått offra mig och jobba.. som medservitris skall en ny tjej som jag inte minns namnet hjälpa till undrekvällen o när middagen är över hoppar jag in i baren o jobbar vidare..

Ngn som är sugen på att jobba???

Ska sova frukost nu i 40 min hade jag tänkt hihi ...


Kommentarer
Postat av: Erik

bra att du dricker lite iallafall, man ska inte tokdricka

2010-01-13 @ 22:32:03
Postat av: Anonym

sömn är viktigt ja jag sover skitlite om dagarna, är uppe 40 timmar väldigt ofta

2010-01-13 @ 22:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0