snabbt o lätt

var segt att sticka till jobbet men när jag väl kom dit kändes allt mkt bättre o jag blev genast pigg.. fick ju lite att fixa till o pyssla med..
lagom med folk idag o vi han planera hur helgen skulle se ut tidsmässingt, mat, personal tider o lite annat :) Alltid lika roligt :)

Sitter o kollar efter en ny lägenhet... hittade en ny på östremalm men priset är si sådär.. letar efter ngn runt 300 o denna låg på 390.. blir kämpigt om många e med o budar...


 
Ne dags att sova blir en lång dag på jobbet imorgon.. ska sälja som bara den har jag bestämt mig för.. har hunnit plugga lite i den nya julkatalogen o så man kan erbjudande...

Hm mitt mål att nå 200 är sisådär ligger på 114 poäng nu fattas bara 76 klick....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0