Starkare dag för dag

Ska göra mig redo är ju jobb dag idag också.. skall nog försöka klara 10 poäng idag också.. blev nog mellan 30-45 poäng igår...

Längtar till på måndga då kommer mitt nya batteri får hoppas att den får min gamla mobil att fungera älskar verkligen den tunna skiten haha var o kollade på aino.n igår men den är underbar o fin hade passat mig men tyvärr inte priset......

Tänkte baka julgodis med amanda ikväll om hon vill... hoppas du läser bloggen gumman jag kommer ha min mobil avstängd för att komma bort får det förbannade jävla svinet en gång för alla.

Sätter igång den lite när jag jobbat klart hoppas ni hade dte trevligt på middagen igår.

kan tillägga jag träffade 2 pers igår med snöboll och en var från dig :P hämd sen personalfesten du vet på class hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0