tandläkar nedräkning

Jag har verkligen extrem tandläkar skräck o läkar skräck.. de är dte värsta jag vet att behöva besöka ngn av dessa..

O nog fan ska mina förbannade visdomständer spöka så jag måste ta bort alla.. förhoppningsvis kommer alla 4 tas bort idag och om inte så kommer iallafall sen som besvärar mig mest bort idag iallafall

Som livlina hah eller den som skall fösa mig innanför dörren idag är mormor.. ska iallafall vara modig och ta mig till bussen och bege mig till åhus.. har jag tur finns det en taxi som ska hämta i åhus o då kan jag åka med den.. hm

Mår sjukt illa om det är av smärta eller att jag inte ätit mer än ett glas nyponsoppa vill jag inte spekulera i.

Kan dock tillägga att igår var jag duktigt påverkad i huvudet o kroppen av alla olika tabletter men tyvärr så fösvann inte smärtan ...

Hur gör ni för att hantera era rädslor *? kan kan ju säga att idag är fokus på att bort me skiten o heller det gör jävla ont en stund än att gå i en vecka till det klarar jag inte. Hade hellre fött barn än att gå o ta bort visdomständerna haha skämt o sido...

 

Men jag är skit rädd just nu o det märks toadörren öppnas ständigt o jag mår riktigt dåligt...

 

Glad vintersnö kram /Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0