taxi / promenad ??

Nyss kommit ut ur duschen tanden smärtar som aldrig för.. undra om csk har ngn jour läkare står inte ut mer snart..

Är som sagt lördga o det är det jobb bakom baren som gäller som vanligt dock inte på mitt favojobbställe utan ikväll igen är det yllan som gäller..

fan vad ont det gör....

Funderar på om jag skall gå till jobbet eller åka taxi har inte bestämt mig.. glömde berätta för er att jag åkte LIMO igår för första gången wihoo gilla dock inte det kändes så hm skärmande typ eller obekvämt känns mysigare i en lite mindre bil haha

år 

Bild sedan o onsdes mitt ex jimmie o amanda o jag

 

 

 

Får väl ringa o bestäma mig ang bil eller promenad kan ju träffa dig inatt när jag åker hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0