Tisdag :)

Hur har eran dag varit??

Min har varit bättre än på länge har ringt o pratat om mina vidsomständer som inte smärtat o dom vill inte dra ut dom i förebyggande syfte pga dom sitter så fint.. men jag vill vill verkligen inte ha så ont 3 gånger till så som jag har nu.. denna smärta är fruktansvärd men ändå har den avtagit med 40 % sedan dom lättade lite på tandköttet som låg över spolade o klippte lite... fick även en svindyr salva att smeta på o en speciell tandborste jätte söt är den haha :)

 

Nysskommit hem från mitt telia jobb riktigt bra dag... kunde dock sålt bätte men men..

Jobb imorgon också.. bara 40 p sen har jag klarat decembers mål :) O jag har bestämt mig för att fixa dom 40 imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0