Vill inte vill inte..

orkar verkligen inte gå nupp idag vill inte jobba hela kroppen skricker att jag behöver vara ledig och sova...
Men icke sa nicke blir det som kroppen vill. Får härda ut 11/2 vecka till sedan går jag ned i timmar från ca 50/ 75 till ca 30 timmar i veckan istället.. skall bli helt underbart..

Längtar riktigt mkt o jag får se det ljust för imorgon osndag är jag nästan ledig skall bara hoppa in och täcka upp 2 1/2 timme på jobbet.. o jag kan sova ut hela dagen .. dock skall jag på stan o träffa amanda o köpa mammas julklapp :)

Har önskat mig en massagebehandling :) Hoppas jag får det hade behövtys riktigt mkt just nu.. funderar på att sticka o inhandla en massagde dyna på elgiuganten .. hm kanske clas olshon har dte på domus? Får kolla dte på lunchen idag :)
Puss puss nu väntar duschen ... ska bli skönt....




3 dagar över haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0