- 13 usch

jepp det var verkligen 13 minus o skit kallt när jag gick ned för att hämta xante.. efter tt ha småpratat me mamma tänke jag att jhag e redan påkläd så jag kan lika gärna gå morgonrundan nu.. men åhh va jag ångrade att jag inte tog den långa canada goose istället hade jag den korta.. det frös till is i näsan o kinderna riktigt sved av kylan.. usch vilke hemsk morgon ..
kan dock tillägga att min galna hund som gillar sol vind vatten traskade på som om han inte hade några bekymmer i välden o som om det inte låg is och snö på marken .. galning..Efter att ha gått en bit vid ån stannade xante plötsligt o gissa vad han hittat en död fastfrusen gås... det såg så vackert oh fridfult ut .. usch det låter hemskt men den var faktiskt så den hade somnat in verkade det som o låg precis som när de vilar o putsar fjädrarna..
Sen när vi nästan var hemma hittade han en annan fågel som också hade frusit ihjäl.. världen är inte bara grym för oss människor utran djuren också..

Just nu mår jag bra... kanske för bra vem vet.. men det gör fortfarande ont.. o då menar jag riktigt ont. fattar inte varför men så är fallet.. jag vet att du lever i ett liv du inte vill..
Men det är borta allt är borta utom en sak....

Skall ställa mig i duschen sen tänke jag slänga in tvätten .. gå bortom mandy o hälsa på henne på jobbet och en runda inom mamma och kopiera dom sista pappren ..

kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0