>3

Åhh det känns så bra:)
Kommit henm efter en hektiskt kväll på jobbet fullt av teaterälskare och en kväll när man har städat :) jag älskar fakstiskt mitt jobb.. undra hur många som tycker om sitt jobb.. läste innan idag när jag hade rast om en tjej som hade skrivit en massa om sitt jobb och fått sparken.. undra om hon ångrar sig?

Efter jobbet blev det en mkt trevlig runda bort mot lönnbladsgatan på en härlig och underhållande förfest.. blev några groggar.. o nu skall man lägga sig och sova.. behöver sömnen för det blir många jobb timmar lördag och söndag tack och lov får jag säga..
Väntar på att gubben skall ringa och kanske hämta nycklen...


puss puss jossan
kan tillägga att jag bloggar mer imorgon om festen och jobbet i torsdes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0