Alla Hjärtans dag :)

Kan berätta att lite över tolv fick jag min alla hjärtansdag överraskning .. helt underbart och det kunde inte slutat bättre .. riktigt mysigt precis vad jag väntat på och ville höra :)
Får väl se vad dagen mer har att erbjuda..

Skall åka till åhus om några minuter och fira mammsen som fyller år på denna kärleksfulla dagen som är speciellt för många och andra som inte tycker denna dagen är speciellt nämnvärd utan är precis som en vanlig dag.. men som jag säger varje dag är för vad du gör den.. det är du som bestämmer..

Ikväll blir det jobba häcken av sig ..

Kisses by jossan

Kommentarer
Postat av: Anonym

LÅTER TREVLIGT!!!

2009-02-15 @ 08:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0