Är vi andra efter eller har ni bråttom?

For en rysning genom kroppen imorse när jag vaknade har ingen aning om varför smärtan i ryggen har nästan släppt .. kanske hjälpte motionsrundan med hannah igår eller var det kanske bara spänningar.. hade dock läskigt ont fakstiskt så har jag aldrig kännt innan.
Har trott det varit torsdag igår jag är makalös så var det förra veckan också .. hopplösa jag.. men så kan det vara så jag har förväckslat mkt hehe som ni nog märkt.. det är inte förrens imorgon jag jobbar..och sen kör jobbhelgen igång,, hade varit så skönt att få åka iväg och ta det lungt slappna av nnjuta av solen sippa på en god drink och bara njuta av livet.. men det skall tydligen vara så svårt?
Får väl ta en restresa själv om ingen vill följa med mig på färden... tänkte övertyga panda panda om att vi skall åka om ngn vecka men jag lyckas nog inte eller panda ?????

Kan dock tillägga att jag vaknade av ett morgon sms :) mysigt men efter att ha vaknat till liv slagit på laptopen och börjat dricka på mintteet som jag spotta ut typ när jag läste att en va mina förredetta bästa vänner skall ha barn..fattar liksom noll.... typ i sommras när jag och John serarade så flyttade dom ihop liksom allt har gått mega snabbt.. kanske lite för snabbt enligt mina normer men sådan är ju jag...

Visst flytta ihop tycker jag får eller skall gå fort för man vet o känner om man passar ihop men ett barn är ett barn och inget man bara skaffar sådär..barn är ett liv som man kommer ha resten va livet som man skall kunna ge ett bra liv bra uppfostran.. o mkt mkt mer.. Så resornerar jag att ett stabilt längre förhållande jobb bostad sen kan man börja:) men det är upp till er alla där ute ingen kritik utan bara hur jag ser och tänker på saken..

Idag hade jag behövt tvätta o storstäda lägenheten får se vad det blir utav det ... känner ingen ork eller ngt idag.. all min glädje är bortblåst för dagen .. för dagen hoppas jag.....


Sara och Jag Bulgarien  Sunny Beach Ballaton Hotell 2 veckor 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0