Bra drag..

Blev en riktigt lyckad festkväll med lagom dricka o dans :) kan dock tillägga att det för förbannat halt och kallt att gå till och från krogen men med sällskapet och mkt skratt så fungerar allt :)
 vaknade faktiskt rätt tidigt idag med .. men kom på att utbildningen är ju avslutad:/ så jag bestämde mig för att kunde må rätt bra av en rejäl sovmorgon men ack nej runt 12 började telefonen gå varm .. åh suck har ni inga kunder att köra eller bilar att tvätta.. låt mig sova

Satt och kollade runt lite på olika bloggar innan.. hur moget är det att skriva en halv blogg om sina fisar? Känns väldigt moget och dessutom tillhörde inlägget ett av sveriges kändisbloggare.. som ligger i blåsväder för eklam på bloggen.. tror nog ni kan gissa vem denna damen är.. men men det är ju fullt lagligt att skriva vad man vill men tycker man kunde skrivit lite om andra mognare saker dock..

Har nyss kommit in efter en lång skön vintrig promenad älskar verkligen snö och solsken gillar dock inte att det skall vara så förbannat halt ute. satte mig en stund i tivoliparken och beundrade utikten över Hele Å synd jag inte hade den andra mobilen med 5 mp så jag kunde tagit bra bilder..

Väntar just nu på att hanna panna skall sluta så vi kan åka och köpa lite växter :) kan behöva lite nytt i lägenheten men framför allt vill jag veta om jag skall flytta 1 våning ned o få balkong eller om jag får den jag har nu ommålad för den är förj*vlig.. o en massa spik som måste fixas....

Fick 2 biljetter av chefen til fightnight o han ville jag skulle vara med o jobba .. men tyvärr jag måste jobba på ett annat ställe skit också typ men men såg ju fighten förra året men inte samma sak som när man får vara bland dom som skall fightas o så.... men jag måste prioritera...

Hörs ikväll xox0

Såhär kul har vi det på taxi 24...När det inte ringer vill säga

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din älskling på bilden eller ??

2009-02-12 @ 16:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0