Dont blame it on me

Att du bara ha maga att vräka ur dig den skiten .. o att du inte vågar säga det ansikte mot ansikte .. nej du är en riktig skitstövel o vi 2 glada att slippa se dit ansikte..,. du gjorde oss en tjänst som vi äntligen har vaknat upp och inett hur fel allting är... men tydligen skall man träffa alla sorters mäniskor innan man träffar den rätta.
Känner att jag är skyldig dig en sak och det är ett Stort Tack!!

Men jag tål inte du säger att det är mitt fel.. visst jag var delaktig men jag har inte gjort ngt fel.. kanske har jag haft ett finger eller kommentar med men du påbörjade det eller vi påbörjade o allt kan inträffa. Så tänk dig för innan du säger för mkt jag har fan alltid ställt upp o hjälpt dig o jag vill fortfarande vi skall bete oss som vuxna människor men det går inte när du tar ut ilska rädsla stolthet o din sårade själ... det läker  o man gåtr vidare tro mig.

Gårdagen avslutades me en rally :P körning till härlöv för att motionera lite på handbollsplanen .. dock inget storspel som sista då kroppen ville anat o jag bara skrattade o rullade runt på planen.. tror nog sinnet var i fest stämning innan festen redan börjat.
Blev en bra förfest dock en fjortis som hängde som ett frimärke men annars riktigt bra utgång med mina super Girls mandu o hannah . träffade min sötnos david < 3 ted , book o massa annat bra folk ute så det blev en riktigt lyckad kväll me god dricka:)

Måste dock sluta skriva nu.. måste byta om för hannah o jag skall iväg o kolla innebandy ikväll.. älskar detta vädret har åkt pulka med xantebebisen idag i Åhus också :)
 Miss restaurang Manhattan o cornelius....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja , låter som du är väldigt kluven ! först kan han dra nästa sek vill du fortfarande???

2009-02-20 @ 09:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0