Finally friday

Och som vanligt när det är helg är det ju dags för mig att jobba.. rätt nice o skönt att jagh bara jobbar helgerna.. dock är det tråkigt att bara gå hemma om dagarna men så kan det vara.. Kan ju glädja mig att jag iallafall har lite jobb och inte är helt arbetslös.. Har liksom inte direkt lust att flytta hem. Har man 1 gång flyttat vi man inte flytta hem igen.

Vem fan ringde mig halv 3 inatt på Dolt nummer?? Kan tillägga att jag ångrar jag inte svarade o att jag bara tryckte på ljudlös. ännerna o jag har dock våra aningar om vem som ringt men det utvisar sig kanske me tiden.

Idag hra mandy o jag varit o röjt bland snön på stan har sprungit fram o tillbaka i olika affärer .. lyckades faktiskt hitta en snygg blå jack/kavaj till sommaren o ett par capri skitsnygga jeans o en svin dyr vår sommar jacka skit snygga kommer vi vara likadana jackor :) sötisar e vi ..

Ikväll blir det jobb skall ställa mig i duschen nu sen skringa bort till min favo tjej o käka innan jobbet väntar.. käner dock att det rycker i ögonen o gäspningarna trycker på.. att sova hade inte varit fel me jag har ju så mkt anat att göra..
Blir kanske utgång beroende på när man får för sig att slutar.. skall övertala en viss person så jag kan få jobba dubbelpass imorgon kan behövas o dessutom saknar jag ju jobbet o kollegorna ..
Nästa helg blir det barjobb som gäller längtar riktigt mkt::)

tjingg
Glöm inte komemnentera.)


xoxox jossan
carro och jag bartenders 30+ teaterbaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0