Funderare

Fick mig faktiskt en riktig funderare efter en bra kommentar.. tror mig dock vete vem som skrivit det men det får förbli hemligt..


det handlar inte om att vara annonym , det handlar om att inte lägga sig i vilket jag inte bör göra , men denna man är inte snäll han utnyttjar situationen att du faktiskt gillar han, för honnom e du bara en lek TYVÄRR , de e inte bara du utan andra tjejer med i spelet + hanns flickvän vilket är så vidrigt att det knappt är sant , jag tror inte du skulle vilja ta hennes plats att aldrid veta vem han sätter på när han inte är hemma ....nä johanna du kan få en snyggare trevliga yngre o mycket bättre ..
Tyvärr ska vi tjejer nog råka ut för sådana här idioter någon gång i livet , men vi ska inte se det som ett misslyckande utan en lärdom .
Ditt hjärta gör ont du blir ledsen förtvivlad MEN den stora förloraren är inte du utan idioten som missbrukar ännu en kvinnas känslor .......all lycka åt dig


Fick mig verkligen att tänka och jag blev också förbannad!




Har tillbringat dagen med att mysa med vovven söka lite jobb planera resten av veckan och lägga upp helgen.. had e behövt shoppa inför imorgon blir utgång med min favo mandy o i helgen blir det en massa jobb som vanligt:) skall bli skönt tyckeir jag..
Mormor och morfar har också tittat förbi o dom hade med sig underbar fika mums kan dock tillägga att min sötnos till hund tog för sig haha busfröet ..Fick reda på idag att xantes pappa hade blivit tvungen att somna in .. tråkigt och han blev bara 9 år... så under vår mysrunda i k-stads såkallade våtmark tönkte jag herregud xante e snart 2 år o hur många har han kvar.. min älskling har ju haft lite problem med ett ben tyvärr:( usch vill bara skaka bort tankarna som tynger en på axlarna..

Fingret är duktigt svullet och gör ont kan bara hoppas det blir bättre men men dte tar väl sin tid .. smärtan blev dock värrre av att jag inte kunda ha vantar på handen.. så xante hade iallafall ngt att bära under promenaden.. han älskar ju att bära och hjälpa till med saker :) min bebis


skall se klart filmen på kanal 6 sen blir det en dusch om jag har frossan kvar annars blir det bingen direkt nya sköna lakan som luktar äppel/vanilj :)


tjinggg


Kommentarer
Postat av: Anonym

undrar varför du blev förbannad !

2009-02-04 @ 10:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0