Gäsp- saknad

Kom nyss hem från jobbet vill bara lägga mig och sofa kroppen känns 1000000 kg tung och den värker har knappt ingen röst hostar och täppt i näsan... så jäkla perfekt när jag jobba dubbelpass imorgon och sen åker på utbildning tisdag och torsdag ... suck alltid så här.. men bara jag slipper kräka o sådant skit.. få ju panik .. lilla jossan ..

nej dags att dra på sig en tjockare tröja för jag fryser som fan och bege sig mot stan igen skall möta upp en av mina bästa killpolare och luncha lite.. ikväll blir det att sova tidigt börjar 07.00 imorgon o + att jag jobbar kvällen på nattklubbe mysigt längtar verkligen:)
Just det .. det e filmkväll hos grannen höll på att glömma ju :)

puss puss
har jag tur slipper jag jobba ikväll...

14:15 :)
 
Saknar mitt långa hår och faktiskt klädaffärsjobbet fast det sög fet ibland när det inte fanns ngt att göra men sådant är livet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0