Hatar..

Ganska mkt som jag ogillar just nu men alla har väl sådana perioder eller har jag kanske fel? Hm förmodlingen inte.. eller beror det kanske på att jag har en under dunder fin förkylning som kommer så förbannat lägligt just denna veckan då man skall på utbildning ha prov och skall jobba ... underbart..
Så om ngn har några tips om hur man blir av med förkylningen snälla skicka dom så fort så möjligt pallar inte ligga nerbäddad hela veckan ..

O ingenting att titta på tv.. såg dock fösta avsnittet av den nya säsongen på Gossip Girl helt underbart bad man saknat den serien just nu är det The Hills avsnitt som man tittar sig igenom medan man känner hur kroppen håller på att kollapsa..väntar på att min favoserie Nit/Tuck skall börja...

Blev att jag sov lite längre än bestämt idag .. 16:10 kan ni fatta har aldrig sovit så länge.. kan ju bero på att jag jobbade mkt igår och inte sov mellan passen,, jag stressar en massa och så den förbannade förkylningen som jag skulle vilja dra ut ur kroppen slå en knut och kasta iväg långt bort ehhe tänk om dte vore så lätt.??

Hade en sjukt bra jobbkväll förkylningen låg sval under ytan men döck upp när vi skulle städa.. hehe carro ch ja skaka rumpan rätt bra under passet igår och hade en skitrolig kväll undra om vi inte hade roligare än alla på dansgolvet hehe jaja man kan ju undra om vissa bara går ut för att bråka eller tracka folk som jobbar.. ganska respektlöst att kasta grejor på oss som jobbar eller bråka med vakter .. men så e det ju överallt i Sverige.. man läser varje helg om allt bråk misshandel fyllor olyckor .. ngt som det pratas mkt om just nu är droger på krogarna.. var ett mkt intressant inlägg på www.expressen.se idag ... hade varit kul om dom kunde göra det i skåne också och checka lite olika krogar...

baby jag vet det tar hårt på dig men du lämnar mig utanför....du gör inte det lättare heller genom att gå hem och dra täcket över huvudet för att du inte orkar me kunderna platsen och allt annat... ett tips bara ..

Kommer lite bilder från jobbkvällen inatt ...


Kommentarer
Postat av: sis

på den mittersta bilden ser du verklgien iut som en vuxen kvinna

2009-02-09 @ 10:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0