I form

Igår var jag verkligen inte iform.. kände det direkt när jag begav mig till hallen för att träna ... o samma otur som vanligt när jag inte är på topp... vi hade typ fyspass hela jäkla träningspasset... fint är den enda kommentaren.
Behöver nog inte ens berätta hur jag kände och mådde imorse när jag vaknade.. hade ju siktat in mig på en sovmorgon för jag jobbar kväll idag också. Men kan tillägga att dock blev detta inte fallet...

Hade också bestämt med vaktmästarna att dom skulle fxa lägenheten kl 13.00 , nu är klockan kvart över och ingen syns till eller har hört av sig. jag har faktiskt andra planer såsom att träffa panda panda o fika och ta en solning till varmare bredgrader och sen slutar mamma runt 3 så då skulle hon bjuda på lunch... och sne blir det hem o göra sig fin för jobbet ikväll..
Och alla som känner mig så är jag ju en planerings flicka hehe älskar att ha att klappat och klart .. o jag att det finns på ett whiteboard tavla innanför dörren o sen i almenackan som nästan alltid följer med :)


PS . Jag har gått vidare men du tycks inte förstå det. jag bryr mig inte om dina samtal , dina promenader förbi lägenheten eller ngt annat. Du får gärna prata skit om mig. Men jag kommer alltid och fortsätta blicka framåt och gå rak i ryggen för jag har INTE gjort ngt fel .DS


XoXO från en lycklig jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0