Im back

Var iallafall det för några natta timmar igår iallafall :) Kändes så jävla skön men jag hade hellre suttit på kontoret istället för i en bil o snökaos utanför dörren men men jag älskar ju snön.

Blev sent och e långdag på jobbet igår konstigt nog stod inte tiden stilla som jag trodde den skulle göra men det var kanske för att jag hade ngn att jobba ihop med .. men jag fattar inte varför första akten inte kan vara i 1 timme istället för 1 1 /2 drygt säger jag. Ikväll blir det dubbelpass som vanligt.
Gick upp för en stund sen usch .. var hemma halv 6 från jobbet o upp kl 12 .. känns i kroppen har slängt i mig en sallad nu innan jobbet.. får nog laga pasta på jobbet som igår.. men massor av ketchup mumma :)

MMM får väl se om denna man kanske passar mig bättre .. dock det återstår att se och jag jo vet att jag blir skyldig dig massor isåfall men man skall inte ropa hej förrens man är över bäcken som man brukar säga..

Vill inte jobba hade hellre legat hemma o kollat på film o tyckt synd om mig sälv för jag inte sovit hahah.. men men jobb jobb som vanligt är ju ledig måndag + onsdag torsdag så det knallar och går..

Blir nog åhus imorgon:)

xoxox jossanMIn BEBIS!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0