Lovar mig själv

Att om jag är kvar i Sverige när sommaren börjar rulla in mot landet så skall det banne mig grillas o ha underbart kul flera kvällar i veckan i parken och nere vid havet.. visste tillbringade många timmar där i sommars men i sommar skall det verkligen bli ändring på alla.

Dagen har beståt utav att jag har städat lite .. insåg dock att det är dags att damma och torka väggarna i lägenheten.. vill helst slippa men man måste ju...känner att jag e så förbannat trött på denna lägenheten är ju hur mkt som helst som behöver fixas.. dom gjorde vid köksskåpen o nu är det ngt annat drä som e sönder o golvet är sönder .. parketgolvet har lossat o allt annat skit ... åhhhh känns jävligt när inget händer o man har en hyra på 3800:- ....

Har dock inte bara städat o varit småsur över lägenheten nix vi har varit en skön men snabb runda i stallet .. älskar att komma ut o känna hur avstressande allt genast bli o doften som slår emot en.. har också hunnit gå en runda och sedan sitta och fundera lite en parken.. riktigt skönt att sola ansiktet..

Om 8 timmar kommer min vovvsing så man får nog krypa ned nu.. fryser riktigt mkt men snart kommer sötnosen o ger mig en natti puss  innan han jobbar vidare :)

kiss han hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0