Movin on

Så himla skönt skönt skönt tusen tack alla för ert stöd äntligen har man gått vidare .. tänk att det skall ta sådan tid och kraft men ensam är stak och vi andra runt omkring vet vad som har hänt och många ställer upp för en heöt underbart att man ha sådana vänner Ni är det bästa jag har :)

Igår var mandy moore o jag ute och skakade rumpan o fi fin :P ... Väl inne på banken mötte vi en fd kollega från Telenor nämligen linus hehe alltid sig lik efter lite småprat haha så begav vi oss med bestämda steg mot baren där det inföskaffades varsin drink.. mums licor43 vodka tranbärjuice mums synd killen i baren glömde limen ..
Blev en lugn kväll med bara ngn cider o 1 deink fakstikst häligt man sparar pengar o har lika kul som innan och man slipper må dåligt nästa dag:)

Vaknade imorse med rätt mkt träningsvärk åhh gud har ju spelat nu några veckor o innan dess tagit långa promenader i ett x antal månader men för första gången kände jag träningsvärk bröst/arm usch .. har faktiskt inte kunnat ha bh på mig idag illa .. fick bli sport behå istället lika skönt de...

Kom hem efter en promenad och solning med hanna stort Grattis gumman ligger ett packet o väntar på dig här hemma:) Får se vad du säger när du öppnar den:) kunde inte fått bättre avslut på dagen än att erik har fixat bostad om jag är sugen på Göteborg :) Så söt e han o vem vet :)

Dags att snart nanna kudden skall upp tidigt och jobba imorgon o se e det ju fredag:)

kisses xoxo

Bilder  från igår blev inte många normala haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0