Mysstämning till Tusen

Blev jätte mysigt .. direkt när jag kom ned till Åhus efter en väldigt bedrövlig busstur så störtade xante bebiuseb ut på den snötäckta gräsmattan och välde mig och hoppade påmig som om jag inte träffat honom på 1 år haha min äslkling får tårar i ögenen när jag tänker på honom.. men han har det bäst i Åhus det är vi alla överens om..
Efter att vi busat lite var vi ganska blöta och bestämde oss för att gå in till mamma som roat stod och tittade på och nog inte har skrattat så på länge.. efter ett snabbt ombyte packade vi in oss i bilen och hämtade upp mormor..
Destinationen var HAVEt underbart morfar hade precis kommit upp efter en fisketur oo xante blev helt galen o hoppade in och ut ur båten:)
Efter tt vi småpratat o grattat mamma började vi gå ned åt stenarna o xante fick springa lös o under rundans gång fick vi många roliga skratt det var väldigt mkt snö o underbar sol som spred ett härligt ljus över oss. vi var dock inte ensamma utan xante mötte en lekkompis från i sommras nämligen molle.. o tydligen var hon lite rymnings benägen så xante fick spåra upp henne minst 2 gånger när hon hade stuckit från ägaren.. min duktiga vovvsing...
 Min älskling fyllde 1 1/2 igår :)

Efter att vi varit ute på långpromenad blev det underbar hemlagad lag med sås o päror hemma hos mormor och morfar underbart dagen kunde inte slutat bättre .. men jag var tvungen att åka och jobba tråkigt men sant man måste ju ha till hyran så man kan bo i stan.. har dock inget emot att bo hemma men jag trivs själv.. har man en gång flyttat så vill man inte flytta hem igen..

Efter jobbet skyndade jag och sofia oss hem följde dock min snäcka till bk där vi intog en hanbugare o sen väntade busssen på henne och en taxi på mig.. varför skall du vara så envis jag klan gå hem .. o det komer ingen våldtäcksman det lovar jag dig.
Efter att snabbt ha fixat till mig var det dags att gå en trapa upp till mig underbart festglada o roliga granne hehe dock blev det ingen utgång för jag var tvungen att springa eller rättare sagt åka till hanna o hjälpa henne med kläderna och efter det lämna av henne till Book.... Efter det fick jag e av de mysigaste alla hjärtans dag stunderna i mitt liv på länge..

helt underbart ... vilken tajming.

nej nog med nostalgi nu är det dags att göra vid sig innan jobbet .. blir inte att man åker till mamma på släktmiddagen tyvärr men jag måste jobba så är det bara ...

Hörs sen tjingg
 Mamma oc xante dricker chokladmjölk

Var e ckohisen jag vill ha mer

xante provar min gamla regnjacka.. passade perfekt så nu slipper han bli blöt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0