ont det gör ont

Som jag trodde det var inte träningsvärk i kroppen nej fan.. det vra börjat till en skit jobbig förkylning.. åhh jag som skall på utbildning i veckan som kommer.. hoppas bara man inte blir allt för dålig.. hoppas hoppas får hålla tummarna o jag vet vem som smittat mig ... Mandy... vi skulle nog inte delat flaska på träningen eller vet jag ena annan som bär skulden...kan ju dock inte nämna namnet för då blir det ett jäkla liv på frugan haha den blinda..

Var o jobbade jätte tidigt imorse hm ja nästan natt/morgon .. som kallskänka hade kvinnorfrukost så det var rätt mkt att göra.. nu ligger jag i sängen efter en stadig shopping med hanna o då vi även träffa på mandy o en skidåkare hehe:P .. skall sova ngn timme innan jobbet.. väntas ju snart besök också:) mysigt..

tjingg från en super förkyld jossan xoxo med förkylning hehe

Kommentarer
Postat av: Anonym

nog fan e hon blind alltid , o så flyttar dom till en större lägenhet , hon skulle fan sparkat ut idioten , o det värsta e att hon vet vad han gör !!! nä dum !! blåst!!

ska inte ens kommentera de mer .............

2009-02-07 @ 20:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0