Seg otursdag

Usch känner mig jätte sleten idag .. har hunnit med att ha en sovmorgon .. lämnat nycklarna till chefen så nu är man inte längre kattvakt .. hälsat på  mamma på jobbet o nu väntar man på att mamma skall sluta så vi kan köra och handla lite.. funderar på vad jag skall äta.. känner mig jätte hungrig men vad skall man laga.. funderar på att sitta kvar o sola i dörren istället för det är gudomligt skönt . dock när man stängt dörren känner man hur kallt det är i lägenheten men men..

Har lagt ett bud idag ¨på en lägenhet på östermalm.. hade varit trevligt att ha ngt eget där man inte betalar till ngn hyresvärd men få se .. den är på 42 och den jag hyr idag på östermalm är 44... men här har jag bara franskbalkong och på den som är till salu är det riktig baklong och den e mkt frächare...
Men detär mkt pengar o speciellt när jag bara jobbar helgerna o lite extra... men hyran är enbart 2800.... jämför mot 3800 som jag har nu.... hm...

Ikväll blir det jobb för hela slanten kanske hinner man hem ikväll o kolla lite på tv - melodifestivalen eller ngn bra film.. Blir jobb hela helgen skit skönt:) Önskar bara man kunde jobba på vardagarna också.. lite drygt att bara gå hemma ...

Hörs o sex xoxo jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0