Shoppa H.....Hehe

MMM ja jo jag har fakstiskt shoppat loss lite fick en underbar lön fakstiskt så jag tänkte jag skulle unna mig ngt fint faktiskt.. vet vad du tyckte jag skulle köpa men nic pix hittade mina älskade stövlar som jag velat ha länge så jag så jag bestämde mig för att slå till direkt.
Har faktiskt haft turen med mig idag för jag fickade med hannah  på Darins idag o då träffade man ju på rille o kompanio skit längesedan man träffades.. inte blivit så direkt efter att Olof flyttade till O- Hamn tyvärr...:(
Sedan han vi en runda inom systemet o sen planerad jag att hämta upp mamma.. siken tur jag hade för precis när jag rundade kröken stod mamma och låste så det passade super fint.. så vi kilade upp till mig och laga lite ris . Hade hunnit med att fixa grytan som putrade fint på spisen :)
Efter att ha bjudit mamma på bacon gryta så styrdes stegen mot stan igen  för att möta upp pandapanda :) för ännu en vanilj latte o lite shopping :) Finttttt

Tänkte jag skulle vila lite har fruktansvärt ont i ryggen igen .. hoppas bara det inte är inflamation igen.. sen blir det nog långpromenad med hannah :)
Funderar lite på utgång ikväll.. sjukt fint isf me nya ljusa stövlar min nya tunika o leggings.. tål att tänka på.. glömde dessutom nämna att panda panda o jag köpt väldesn snyggaste jacka.. ni som sett mig srpinga på stan vet redan hur sjukt snygg den är :)

puss puss
 Jacka Sandelins 699:-
 Vagabond 1299:-
ponken jobbar ikväll me ;(

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jätte fint :)

2009-02-25 @ 20:17:00
Postat av: Anonym

skit fina stövlar,,,,,,,,,,,,,,,,,,du ringde ju aldrig !:(





,

2009-02-25 @ 21:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0