Slut för idag tack för idag

Åhh kursen är över.. både ville den skulle ta slut och att den skulle fortsätta.. är ju ganska drygt att gå hemma o bara jobba helgerna... hm jaja denna veckan o helger blir det jobb Fredag till Söndag skönt
Kan dock berätta att ja klarade mig galant på kursen o på porvet hade jag 30 utav 30 möjlliga rätt kände mig superduktig och att jag verkligen jobbar och kan rätt saker.. nu skall man bara försöka lära ut det till sina kollegor också och hoppas de kan ta lärdom av samma som jag...

Fick dock ett oroande samtal och sms att min hund var på rymmen inte så kul satt och hade ont i magen i typ 1 timme.. nu förstår jag hur det känns när mammor tapar bort sina barn.. usch kund eriktigt se att jag aldrig fick min vovve eller att han var påkörd.. dumma hund du brukar aldrig rymma ifrån mormor och morfar...

har också fått ny hemlig info idag som får mig att må mkt bättre:) Tack du är inte den jag trodde du var du är en stöttpelare:)

Nu blir det snart kanske utgång:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0