Snart träning updaterad

Oj vilken dag tycker tiden har bara sprungit iväg från mig trots att jag jobbat sakta..Går ju inte direkt snabbt när fingret är skadat.. får se hur det går med handbollsträningen ikväll .. kan tänkas att jag får öva min andra sida av kroppen och kondis träna lite.. få prata med mandy när hon kommer förbi efter jobbet .. den lyckosten jag vill cokså jobba.. tråkigt att bara jobba helger..

Idag har jag varit super duktig.. haft täckena ute på balkongen bytt lakan tvättat och diskat hm tog sin lilla tid önskade man hade 2 torkskåp istället men men önsketänkande vi i huset vill ju ha porttelefonen också så man slipper springa från 4:e våningen om man nu inte tar hissen.. vilket jag aldrig gör ...hade ju underlättat att ta den men men jag o hissar är ingen bra kombination och dessutom gillar jag ju motion:)



Blev jätteglad för den glada och upp piggande  kommentaren ngn lämnat synd denna ville vara anonym men men blev iallafall jätte glad :)

 17:42 Bloggar kanske vidare efter träningen skall laga lite mat nu kisses /jossan

fick några bilder skickade till mig måste vara dom sämsta haha men de bjuder jag på


 hehe ngt för per att ha på hemsidan ahhahahaha


hemma efter en skitrolig träning men trött och dubbelt så ont i fingret o ett nytt blåmärke:) dags för natta mad o sen sängen:)

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Johanna !!!

det handlar inte om att vara annonym , det handlar om att inte lägga sig i vilket jag inte bör göra , men denna man är inte snäll han utnyttjar situationen att du faktiskt gillar han, för honnom e du bara en lek TYVÄRR , de e inte bara du utan andra tjejer med i spelet + hanns flickvän vilket är så vidrigt att det knappt är sant , jag tror inte du skulle vilja ta hennes plats att aldrid veta vem han sätter på när han inte är hemma ....nä johanna du kan få en snyggare trevliga yngre o mycket bättre ..

Tyvärr ska vi tjejer nog råka ut för sådana här idioter någon gång i livet , men vi ska inte se det som ett misslyckande utan en lärdom .

Ditt hjärta gör ont du blir ledsen förtvivlad MEN den stora förloraren är inte du utan idioten som missbrukar ännu en kvinnas känslor .......all lycka åt dig

2009-02-02 @ 20:23:55
Postat av: micke

schyssta lökar

2009-02-03 @ 00:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0